social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

دوشنبه1402/12/28

14:39:3

76

42 واحد خدماتی در شهرستان‌های بیجار و دیواندره بازرسی شد

مسئول نمایندگی استاندارد در شهرستان‌های دیواندره و بیجار گفت: در راستای اجرای طرح  نظارت ویژه بر بازار شب عید و رمضان 1403، 42 واحد خدماتی در شهرستان‌های بیجار و دیواندره بازرسی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان کردستان، سیروس کاکی مسئول نمایندگی استاندارد در شهرستان‌های دیواندره و بیجار عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح نظارت عالی و ارزیابی انطباق خدمات از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی و در راستای اطمینان آفرینی و جلب اعتماد عمومی توسط سازمان ملی استاندارد ایران است.
کاکی با اشاره به اینکه خلق مشارکت‌های بین دستگاهی و هم افزایی در جهت ارائه خدمت بی منت از دیگر اهداف این طرح است، افزود: در راستای اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید و رمضان، 42 واحد خدماتی در شهرستانهای بیجار و دیواندره بازرسی شد.
وی ادامه داد: از این 42 واحد، ده مورد بازرسی مربوط به مرکز عرضه لوازم خانگی، هشت مورد فروشگاه زنجیره‌ای، ده مورد مرکز عرضه خشکبار و قنادی، هشت مورد رستوران و قهوه خانه، یک مورد هتل، یک مورد مجتمع بین راهی و دو مورد شهربازی بوده است.
مسئول نمایندگی شهرستان‌های بیجار و دیواندره با اشاره به اینکه در هر واحد بر اساس چک لیست مربوطه، واحدهای خدماتی بازرسی و پایش شده‌اند، تأکید کرد: محور اجرایی این طرح در هر استان با محوریت استاندار، به عنوان رییس شورای استاندارد استان به اجرا می‌رسد.

 

تصاویر